مرز سفر

۵ مکان توریستی ترسناک برای سفر

۵ مکان توریستی ترسناک برای سفر

فر به مکان‌هایی که به‌خاطر ترسناک یا ترسناک شناخته می‌شوند، می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز باشد. از خانه‌های خالی از سکنه و ساختمان‌های متروک گرفته تا گورستان‌ها و جنگل‌های خزنده، مکان‌های توریستی مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارد که شما را خنک می‌کند. چه به دنبال مکانی برای گشت و گذار به تنهایی یا با دوستان خود باشید، این مکان های توریستی ترسناک مطمئناً خاطرات ماندگاری را برای شما به یادگار خواهند گذاشت. در اینجا برخی از ترسناک ترین مکان های گردشگری برای سفر آورده شده است:

1. دخمه های پاریس، فرانسه: این شبکه از تونل های زیرزمینی که در زیر خیابان های پاریس قرار دارد، میزبان میلیون ها اسکلت از قرن های گذشته است. جو وهم انگیز و منظره بقایای انسان، این مکان را به یکی از ترسناک ترین مکان ها در تمام اروپا تبدیل کرده است.

2. جزیره عروسک ها، مکزیک: این جزیره کوچک در نزدیکی مکزیکو سیتی خانه صدها عروسک خزنده است که از درختان و ساختمان ها آویزان شده اند. افسانه ها حاکی از آن است که یک مرد محلی این عروسک ها را در تلاش برای دفع ارواح شیطانی از خانه خود قرار داده است. صرف نظر از این، قطعاً جایی است که نمی خواهید به تنهایی در شب از آن بازدید کنید!

3. هتل استنلی، کلرادو: این هتل به عنوان الهام‌بخش رمان «درخشش» استیون کینگ مورد استفاده قرار گرفت و گفته می‌شود که توسط مهمانان قبلی که هرگز از آنجا بیرون نیامده‌اند تسخیر شده است. بازدیدکنندگان گزارش داده‌اند که صداهای عجیبی از اتاق‌های خالی شنیده‌اند و چهره‌های مرموز را دیده‌اند که شب‌ها در راهروها راه می‌روند.

4. قلعه بانگره، هند: این قلعه قرن هفدهمی به دلیل تاریخ تاریک و مشاهده ارواح متعدد در طول سالیان، یکی از خالی از سکنه ترین مکان های هند در نظر گرفته می شود. بازدیدکنندگان قبل از ورود باید مجوز ویژه ای از مقامات محلی دریافت کنند زیرا اعتقاد بر این است که هر کسی که شب را در داخل خانه سپری کند هرگز زنده باز نخواهد گشت!

5. خانه اسرارآمیز وینچستر، کالیفرنیا: این عمارت 160 اتاقه توسط سارا وینچستر، بیوه غول اسلحه، ویلیام ویرت وینچستر، پس از اینکه متقاعد شد خانواده اش توسط کسانی که توسط سلاح های شوهرش کشته شده اند نفرین شده اند، ساخته شده است. این خانه دارای موارد عجیب و غریب بی‌شماری است، مانند راه پله‌هایی که به جایی نمی‌رسند و درهایی که به دیوارهای خالی باز می‌شوند – مناسب برای هر کسی که به دنبال تجربه‌ای واقعاً ترسناک است!

دایانا
سال‌هاست که با عشق به سفر و جستجو در دنیای پرماجرا زندگی می‌کنم. هربار که در طبیعت بکر قرار می‌گیرم، لذتی بی‌نهایت را تجربه می‌کنم، و با اشتیاق و علاقه بسیار به گفتگو با افراد مختلف از سراسر جهان می پردازم و از تجربیات و فرهنگ‌هایشان غنی می‌شوم. من دایانا هستم و در وبسایت "مرز سفر"، صدایم را در پادکست‌ها و نوشته‌هایم را در مقالات به اشتراک می‌گذارم. تمرکز من بر سفر و مهاجرت است و تلاشم این است که شما را راهنمایی کنم و در تصمیم‌گیری‌هایی که ممکن است برایتان مهم باشند، راه‌های صحیح و موفق را نشان دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی
ما را دنبال کنید!
سایت های کاربردی

Freelancer

مجله بک پک تراول

چشم انداز سفر