مرز سفر

مهم ترین وسایل برای سفرهای طولانی

مهم ترین وسایل برای سفرهای طولانی

کوله پشتی راهی عالی برای کشف جهان و دیدن مکان های جدید است. چه به یک سفر کوتاه آخر هفته یا یک سفر طولانی تر بروید، اقلام خاصی وجود دارد که باید همیشه همراه خود داشته باشید. در اینجا مهمترین چیزهایی که باید برای سفر کوله پشتی خود ببندید آورده شده است:

1. کوله پشتی: این مهم ترین آیتم در لیست بسته بندی شماست. اطمینان حاصل کنید که یک کوله پشتی به اندازه کافی بزرگ برای همه وسایل شما تهیه کنید، اما نه آنقدر بزرگ که برای حمل آن سنگین شود. به دنبال یکی با بند های قابل تنظیم و جیب های فراوان برای دسترسی آسان به وسایل خود باشید.

2. لباس: لباس هایی را که راحت و سبک وزن هستند بسته بندی کنید. پارچه هایی را انتخاب کنید که به سرعت خشک شوند و فضای زیادی را در کیف شما اشغال نکنند. برخی از لایه های گرم را برای شب های سرد یا تغییرات آب و هوایی غیرمنتظره فراموش نکنید.

3. کیسه خواب: یک کیسه خواب خوب شما را در طول شب گرم نگه می دارد و از سطوح سخت زمین محافظت می کند. اطمینان حاصل کنید که برای محدوده دمای مکانی که در آن کمپ خواهید کرد درجه بندی شده است تا در شب خیلی سرد نشوید.

4. غذا و آب: به اندازه کافی غذا و آب را بسته بندی کنید تا در کل سفر شما دوام بیاورد، و همچنین مقداری آب اضافی در مواقع اضطراری. اقلام فاسد نشدنی مانند آجیل، میوه های خشک، میله های انرژی و غیره را به همراه داشته باشید تا در طول سفر فاسد نشوند. در صورت امکان، یک فیلتر آب به همراه داشته باشید تا بتوانید در طول مسیر بدون نگرانی از بیماری ناشی از منابع آب آلوده، از منابع طبیعی بنوشید.

5. ابزارهای ناوبری و ارتباطی: همیشه باید نقشه منطقه را به همراه یک قطب نما یا دستگاه GPS داشته باشید تا هنگام کاوش در زمین یا مسیرهای جدید گم نشوید. در مواقع اضطراری که به سرعت نیاز به کمک است (مخصوصاً اگر به تنهایی سفر می کنید) همراه داشتن نوعی وسیله ارتباطی مانند تلفن ماهواره ای یا رادیو دو طرفه نیز مهم است.

6. کیت کمک های اولیه: این کیت باید شامل موارد اساسی مانند بانداژ، دستمال مرطوب / کرم ضد عفونی کننده، مسکن، موچین و غیره باشد، به طوری که می توان در حین بیرون از طبیعت بدون نیاز به مراجعه به پزشک حرفه ای، از مسائل جزئی پزشکی مراقبت کرد. دور (که ممکن است در دسترس نباشد).

7. چراغ قوه و باتری های اضافی: همیشه عاقلانه است که یک چراغ قوه (با باتری های اضافی) همراه داشته باشید، فقط در صورتی که بعد از تاریکی به طور غیرمنتظره ای بیرون بیایید یا برای کارهای خاصی در ساعات شبانه روز (مانند برپایی کمپ) به نور نیاز داشته باشید.

8. لوازم آرایشی و بهداشتی: اصول اولیه مانند مسواک/خمیردندان، دئودورانت، محصولات بهداشتی زنانه (در صورت نیاز)، کرم ضد آفتاب/لوسیون/اسپری دافع حشرات و غیره را فراموش نکنید تا بتوان در حین انجام نیازهای اولیه بهداشتی را برطرف کرد. بیرون رفتن در طبیعت بدون نگرانی در مورد تمام شدن سریع منابع به دلیل عدم دسترسی به فروشگاه ها/امکانات در نزدیکی

9 مورد متفرقه: بسته به مدت زمان سفر شما و نوع فعالیت هایی که قصد انجام آنها را در طبیعت دارید (ماهیگیری/پیاده روی/غیره)، مطمئن شوید که هر گونه اقلام متفرقه دیگری مانند جعبه لوازم ماهیگیری/دورها را به همراه داشته باشید. اگر ماهیگیری برنامه ریزی شده است؛ میله های پیاده روی؛ توری حشرات؛ چاقوی چند ابزار؛ و غیره، به طوری که می توان در حین کاوش در زمین های جدید به راحتی تمام نیازها را برطرف کرد!

 

با بسته بندی این وسایل ضروری قبل از شروع سفر کوله پشتی خود، می توانید یک تجربه لذت بخش و ایمن را تضمین کنید!

دایانا
سال‌هاست که با عشق به سفر و جستجو در دنیای پرماجرا زندگی می‌کنم. هربار که در طبیعت بکر قرار می‌گیرم، لذتی بی‌نهایت را تجربه می‌کنم، و با اشتیاق و علاقه بسیار به گفتگو با افراد مختلف از سراسر جهان می پردازم و از تجربیات و فرهنگ‌هایشان غنی می‌شوم. من دایانا هستم و در وبسایت "مرز سفر"، صدایم را در پادکست‌ها و نوشته‌هایم را در مقالات به اشتراک می‌گذارم. تمرکز من بر سفر و مهاجرت است و تلاشم این است که شما را راهنمایی کنم و در تصمیم‌گیری‌هایی که ممکن است برایتان مهم باشند، راه‌های صحیح و موفق را نشان دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی
ما را دنبال کنید!
سایت های کاربردی

Freelancer

مجله بک پک تراول

چشم انداز سفر